Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 11:10:39 +0300

Tere!

Rapla Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/04395 aadressile Rapla maakond, Rapla vald, Iira küla, Talli (null) 
ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Rapla Vallavalitsus kaalub Iira külas Talli 
maaüksusele projekteerimistingimustega= ehitusõiguse andmist PVC halli 
kavandamiseks. Taotluse kohaselt on halli mõõtmed 26 x 61 m, kõrgus 5 m ja 
kavandatav kasutusotstarve - maneež. Taotluse ja eelnõuga saab tutvuda 
ehitisregistri vahendusel. Ettepanekud palun esitada ehitisregistri 
vahendusel või valla e-posti aadressile [email-masked]. Transpordiamet on 
kaasatud ettevaatuspõhimõttest lähtuvalt seoses Kuusiku lennuvälja 
piirangupindadega.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26994389>  (menetlus nr: 
432620), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 06.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rapla Vallavalitsus) või menetleja (CERLY-MARKO JÄRVELA) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister